Ken Jeong Photobump

Korang mesti kenal pelawak sorang ni kan? Khalis minat dia dalam filem Role Models.. masa dia jadi King Argotron.. selain dia muka tak malu.. memang dia sekarang antara pelawak yang hebat.. bayangkanlah.. dari seorang Doktor menjadi pelawak cam dia ni.

Kalau nak tengok banyak koleksi gambar photobump leh tengok kat sini. Kelakar gile

Comments

bedpet said…
hahaha. perlu ke dia interframe dlm setiap gambar org tu semua. haha
is_isaac said…
hahaha..sengal nye

Popular Posts