My raya: raya raya raya

Jujurnya, inilah raya yang paling penat. Penat kerana puas beraya. Walaupun Khalis tak dapat merasai nikmat seperti dulu-dulu, dapat rewang dengan member member tapi.. Kali ini raya Khalis dah lengkap dengan hadirnya seorang wanita yang Khalis cintai di sisi, seorang anak penyambung dan pengukuh ikatan.

Khalis juga mengambil kesempatan dengan berniaga sarapan pagi di pasar basah pada raya ke tiga dan ke empat. Walaupun gila segan kerana pertama kali jual nasi lemak di pasar, tapi pengalaman yang menyeronokkan. bayangkanlah. setengah jam sahaja, jualan licin..hehe.. $$$$

Di sini Khalis nak kongsikan beberapa gambar Khalis dan keluarga, maaflah kalau nampak lebar,, bukan sebab Khalis lebar,tapi kamera tu yang rosak.. lebar habiss


My lovely son.. Sayf Muslim

Bersama dengan adik adik

di hadapan keputusan MU 8-arsenal 2..hehe

Gambar sekeluarga bersama isteri dan anak.

 Maafla sebab takde gambar mak dan abah.. tak sempatpun nak tangkap..hehe..sempat tangkap ngan adik beradik je..

Khalis tak tahu bila blog ini akan kembali normal..sebab Khalis bercuti sehingga minggu hadapan..sebab nak ke UPSI hantar adik perempuan Khalis yang sambung belajar di sana.. apa apun, Khalis cuba mengupdate k?

Comments

En iLham said…
anak bro comel lah...
mykhalis said…
@En iLhamterima kasih..sebagai bapaknya merasa kembang la pulak..heh
Azura Mendezz said…
@mykhalis : Waitinggggggg 4 ur new entry my fwen! =D
MFI said…
betul ker salah camera? bukan salah makanan time raya ke? hehehe..
selamat hari raya khalis
lisa lis said…
hehehehe..comeynya syaf tu...geram tgk hihhihihihi~

opss..ayah dia lagik la comei hahahahaha... salah kemera erk? kah3x.... ke tsalah makan time raya hik3x...

selamat hr raya khalis~ ><

Popular Posts