Khalis menulis

Assalamualaikum..

Bismillah..

Dah dekat 3 bulan Khalis tak bukak blog ni. Bukan apa.. tak berani nak tengok blog sendiri.. Kalau ada kesempatan nak on9pun Khalis bukak fb jerla.. itupun sebab nak tau cerita2 terbaru..

wajah tokoh negara yang sentiasa memperjuangkan yang terbaik untuk Malaysia
maklumlah.. semenjak bertukar kerja ni.. khalis memang ketinggalan betul.. kalau nak tau berita semasapun kena tunggu Buletin Utama tv3.. dan serius.. hari demi hari Khalis rasa Najib Razak adalah manusia paling suci dan mulia di Malaysia.. dan pakatan pembangkang terdiri daripada manusia2 bodoh.. bongok dan bangang.. yela..diketuai oleh manusia paling hina dan keji iaitu Anuar Al-juburi..

kelam kah kini?

Sekarang.. memang blog ini susah nak aktif macam dulu.. yerla..kalau dulu,, khalis ada cc.. mengadap internt.. sekrang? takde masa dah.. Khalis ucap terima kasih sangat pada penulis2 aktif macam a. Herole.. kalau tak.. takkanlah blog Khalis masih boleh maintain 10ribu pembaca setiap hari..

Sayu beb.. blog ni masih ada peminat yang setia.. tq tq tq tq tq..

Jadi.. itu jela Khalis boleh cakap.. tq sebab baca,,

Comments

anda ada 1627 follower,dimana kalau mengikut kadar pertambahan pengikut saya mungkin perlukan 10 tahun untuk mencapai angka itu.dulu saya suka blog ni,bila ada unsur2 politik saya dah tak minat nak baca.
Harap manfaatkan bakat menulis dengan penulisan ilmiah dan sesuatu yang boleh memberi inspirasi kepada anak muda bangsa melayu Islam di malaysia ni.Thanks!
Anonymous said…
RIP for this blog...bukan lagi blog yang diminati kerana telah di'mati'kan dengan entry2 yang merapu..sorry to say this..face the reality~~~
Anonymous said…
blog di sudah dipenuhi entry poltik yang berfikiran sempit, bersangka buruk dan tidak rasional dan semua ini tidak melambangkan adminnya. pemimpin PR adalah maksum tidak berdosa tidak akan buat salah.
Syiera Bucuk said…
haiii...jom join contest n lihat bpe ramai yg suka bergmbar dgn parents mereka....sayangilah ibu bapa kita & jom abadikan kenangan bersama mereka melalui hadiah menarik:)

http://syierahalf.blogspot.com/2012/11/contest-i-love-my-parent.html
Syiera Bucuk said…
haiii...jom join contest n lihat bpe ramai yg suka bergmbar dgn parents mereka....sayangilah ibu bapa kita & jom abadikan kenangan bersama mereka melalui hadiah menarik:)

http://syierahalf.blogspot.com/2012/11/contest-i-love-my-parent.html
Anonymous said…
ADMIN DH POLITIKUS..........
Anonymous said…
Nama je blogger....tak penah baca blog2 Politik......sebab banyak sangat tgk TV3 je....haaaa...kesian...
Anonymous said…
Kesian untuk awak.sebagai blogger,semua sumber maklumat kita baca/tengok.malangnya kebanyakan blog politik adalah sampah yg penuh dengan fitnah.informasi macam tu yg boleh mendidik anak2 kita?cukuplah blog politik yg ada,dalam tranungkite beratus blog cerita pasal politik.in b4,anonymous tengok tv apa ya?
Anonymous said…
lorazepam no prescription ativan side effects yahoo - ativan for anxiety
Anonymous said…
valium online valium drug withdrawal - picture of valium 5mg
Anonymous said…
ambien zolpidem cheapest ambien online - how much does generic ambien cost at walmart
Anonymous said…
xanax alprazolam how long 2mg xanax last - xanax recreational use side effects
Anonymous said…
buy diazepam diazepam 10 mg online kaufen - diazepam 10 mg tablet side effects
Anonymous said…
diazepam 10 mg diazepam 10mg buy cheap - buy diazepam 10mg usa
Anonymous said…
cheap lorazepam ativan dosage and duration - ativan overdose seizures
Anonymous said…
xanax 0.5mg cost generic xanax without insurance - what is xanax classification
Anonymous said…
buy xanax 1mg pass xanax drug screen - xanax dental work dosage question
Anonymous said…
discount ativan lorazepam 1 mg sublingual - ativan street use
Anonymous said…
buy xanax online forum order generic xanax online - xanax pills anxiety
Anonymous said…
buy cheap xanax order xanax online canada - xanax dosage .25
Anonymous said…
cheap generic ativan ativan online no prescription - can you buy ativan
Anonymous said…
buy xanax drug withdrawal from xanax - xanax 1mg pills
Anonymous said…
buy valium online diazepam valium pics - medication for valium withdrawal
Anonymous said…
diazepam without prescription green valium pills - does valium pill look

Popular Posts