Seni Ukiran Patung yang penh kontroversi oleh Patricia Picinnini

Assalamualaikum dan salam pagi Ahad,
Kalau di tempat Khalis, Kuala Rompin adalah hari pasar minggu,
Hari selasa pasar tani,
hehehe,, sajeje nak bagitau.. Maklumle,, biasanya kite jumpe
pasar waktu malam sahaja,
Kat sini pasar minggu start pukul 8 pagi dan tengahari dah beransur-ansur tutup

Pagi nie Khalis nak terbeliakkan mata korang
dengan
Menunjukkan seni ukiran anak patung yang sangat aneh,
Kalau sebelum-sebelum nie ada patung Woody dan anak patung macam real..

Kali nie Khalis nak kongsikan gambar yang tak comel pulak

AMARAN KERAS!!
IBU MENGANDUNG DAN KUAT BERIMIGINAS DI TENGAH MALAM
TIDAK DIGALAKKAN MENENGOK..BAWAH UMUR OK!!





















Begitu detail sekalikan?
Ish..camne la dapat idea nak lakar bende2 camnie..

Comments

Miss Dill said…
aduh. tak tau nak ekpresikan perasaan ape yang sesuai. confuse. huhu


Miss Dill^^
mykhalis said…
@adwafarahin hahha..aneh sungguh rupenye.. mmg luar biasa je
mykhalis said…
@nuyu maunya tak takut.. dah detail camtue skli..
mykhalis said…
@miss dill konfius kan?perasan tak yg orang tue pun seni ukiran juga..mula2 tak perasan..hehe
akutetapaku said…
ishhh.. gerun... nyesal tengok...huhu...
mykhalis said…
@ct hahha.. sori2.. sekadar hiburan..heh
waa... nmpk real... mmg talented.. kewl~
Up2saya.. said…
dasyat betul kn..mmg kreative betulla org yg reka patung2 ni..mcm real je..cume rase mcm geli sikit sbb rekaan die smue aneh2..hehe
HATYCIKNUURUL said…
rekaan ptung kn??,..seolah-olah mmprmainkan ciptaan Allah,sbb digabungkn wjah2 dr bnatang2 dn wjah mnsia,..mmg tu la niat diorg org2 kafir ni.,
iisshh,takot la tgk,..
nauzubillah,klu ade yg prgnant tertengok mnde ni,..
mykhalis said…
@hatyciknuurul betul jugak tue..sbb kite banyak dengar kisah2 manusia jadi babi,, jadi ular, jadi pari.. semoga berhati2 le..khalispun takut kalu ada ibu mengandung tengok nie
Afzainizam said…
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

uihhhh sebijik macam bebetol plak rupa bentuknyerrr.....ral sungguh lahhh
mykhalis said…
@afzainizam itu le pasal.. sbb sebijik tue dah jadi ngeri dah
Kakkoii said…
mula2 ingt betul... hampeh kayu rupenye
mykhalis said…
@kakkoi kalau betul ada yang tak tido mlm pulak nnt
mas.saari said…
memang sangat pelik tetapi menakutkanlah...
mykhalis said…
@kak mas khalispun tak berani tengok lama2..takut masuk mimpi
Amoi_Soya said…
bukan ke tu kacukan yg barat buat? dorg buat experiment utk hasilkn klon...tp x pasti yg budak2 tu tp bnda yg susukan ank tu, pernah kuar berita kat mn ntah. kacukan khinzir n gen manusia....
wannurakmal said…
plek bebeno nye..
izzatul ilmi said…
da xde keje nak wat diaorang ni kan

Popular Posts