5 orang yang terkenal mati ketika melakukan hubungan seks

Hubungan seks jika dilakukan sesuai dengan norma-norma yang ada dan dengan pasangan yang sah merupakan perkara yang begitu menyenangkan dan sarana untuk melepas stress. Namun hubungan seks banyak juga negatifnya selain boleh menyebabkan penyakit kelamin, kehamilan bahkan boleh menyebabkan kematian. Hubungan seks seperti apa yang boleh menyebabkan kematian? Baca artikel sebelumnya Lima penyakit menular seksual yang disebarkan lelaki. Ini senarai lima orang terkenal yang terkorban akibat hubungan seks.





Jack McConaughey

Kay McConaughey yang merupakan ibu dari Matthew McConaughey mengatakan bahawa suaminya meninggal ketika sedang berhubungan seks dengan dirinya. Ia bahkan mengatakan bahawa hal itu merupakan cara mati yang terbaik



Felix Faure

Felix Faure adalah bekas presiden Perancis. Kisah Felix ini mengingatkan kita pada kisah Bill Clinton dan Monika Lewinski namun bezanya Felix ini mati semasa sedang menikmati blowjob dari Marguerite Steinheil. Steinheil ini juga menjadi simpanan beberapa orang terkenal setelah Felix meninggal.





Michael Hutchence

Agaknya bekas vokalis dari band INXS ini memang ketagihan seks, ia mati kerana masturbasi. Ia meninggal dengan keadaan telanjang dengan tali pinggang di lehernya, ia meninggal akibat autoerotic asphyxiation iaitu masturbasi dengan cara mencekik diri sendiri.





Nelson Rockefeller

Benar-benar memalukan apa yang dialami oleh bekas wapres Amerika ini ia meninggal terkena serangan jantung pada semasa hubungan seks dan sialnya lagi wanita tersebut bukan isterinya melainkan pasangan curangnyaya yang bernama Megan Marshak.




Atilla the Hun

Kisah ini cukup ironis kerana yang dilakukan Atilla The Hun salah satu pejuang besar dalam sejarah memang cukup menyedihkan. Ia terkena serangan jantung saat ber hubungan seks di malam pertama dengan isterinya.


Comments

Popular Posts