Ada aku kesah?Aaron Aziz marah Erkah Badu disamakan dengan Ombak Rindu

Sila rujuk artikel ini..http://blogslucumenarik.blogspot.com/2012/03/5-sebab-konsert-erykah-badu-perlu.html









Walaupun Aaron bukan tujukan pada blog ini.. dia tujukan pada "twitterians".. tapi.. sebab aku pernah menulis benda yang camni.so aku rasa boleh la ulas sikit.. Si Aaron dia cakap babak dan lakonannya dalam Ombak Rindu berbeza dengan Tattoo Erykah Badu.. Betul ke berbeza?

First.. masa aku baca novel Ombak Rindu.. aku selalu bayangkan aku kaya dan aku nak beli pompuan.. bila dah beli..aku boleh jadi Haris.. suruh pompuan yang dia beli layan nafsu dia bila-bila masa.

Bila tengok movie.. di visualkan.. aku bertambah kagum.. sebab Haris boleh beromen bila-bila masa sahaja.. dia ada duit..kuasa.. siap boleh ugut tauke kelab malam.. setakat ni..apa pengajaran? ada? better bela gundik dari kahwin..

Cerita ni beza sebab ada watak Izzah..guru ngaji.. kalau betina lain jadi mangsa.. Ombak Rindu hanyalah sebuah cerita rogol dan gundik..betol tak? di mana pengajaran cerita ni?

Apa Aaron Aziz cakap? ini lakonan.. Babak rogol, minum arak,

Persoalannya..ini hina islam tak? rogol? hina tak? clubbing? hina tak? pelakonnya?wataknya? muslim ke kafir?

Erykah Badu? kesalahannya? Tattoo nama Allah dan Muhammad.. Erykah cakap tattoo ini juga bukan kekal..Hanyalah untuk sesi pengambaran sahaja!

So?apa bezanya? ke kita yang dah tak kesah babak peluk cium rogol? dan sebab tattoo takde orang buat lagi so kita rasa janggal..ye tak??

Ini BUKAN SOAL OMBAK RINDU VS ERYKAH BADU..

INI SOAL DOUBLE STANDART MENJALANKAN HUKUMAN..

FAIZAL TAHIR BUKAK BAJU,,DAN NAMPAK PUSAT SIKIT JE..BANNED 8 BULAN..

MIERA LIYANA?NAMPAK PANGKAL TETEK OK?
ROZITA CHE WAN KEBAYA KETAT NAMPAK PIPI2 PUNGGUNG..OK?

HUKUMAN BERMUSIM KE APA??

YANG BERGAMBAR KEMBAN DALAM FILEM MANTRA..OK?
YANG PELAKON ANU DALAM BOTOL MENGAKU BOGEL..OK?
ZUL HANDY BLACK BOGEL..OK?

BANYAK LAGI LA.. INI ISU PENGUATKUASAAN.. AKU SENDIRI BENCI ERYKAH BADU.. SEBAB DIA TAK SENSITIF..TAPI DIA KAPIR.. YANG NAMA AKU SEBUT KAT ATAS??

Comments

Popular Posts