Selamat datang Atenzuppe dalam bloglist "blogger mudee sahaja" Khalis


Petang ini Khalis nak memperkenalkan seorang sahabat blogger baru,,

atenzuppe namanya<< klik la

dia dah buat satu bloglist untuk kawan-kawan yang baru aktif atau kembali aktif

so, kepada sesiapa yang nak tambah kenalan, boleh ikut cara yang dia buat kat blog die..

Khalis pun dah ada buat, tapi rasanya bahasa dia lagi mudah untuk difahami.

Jom meriahkan bloglist " blogger mudee sahaja" anda.

kepada atenzuppe good luck dan jangan putus asa dalam berblogging

kita saling bantu membantu.

Follow dia ramai-ramai tau, mesti dia follow anda semula..

Comments

Sweetie Pie said…
blum buat entry lg psl blogger2 baru..ngeeeee
mykhalis said…
kene buat tue..pastu khalis buat post khas pasal queen plak..hehe
atenzuppe said…
Bahasa aten lebih senang faham ae?.
Hehe Good luck kepada khalis jugak.
CGojes said…
Ku juga blom.. Blog tgh tingtong.. Dok sibok baiki kasik normal.. huhu.. Nanti yer.. Tungggu.... ;o)
Raop : Pasal aku maner??? ;-P haha..
mykhalis said…
@aten memang senang faham..

@yana ko dah wat entru belom?hehe
CGojes said…
Aku dah buat pasal blogger muda jer.. Pasal each blogger cam ko, aten, aida 1-1 blom lg beb! ko ape cer?? Sound aku nmpak!! hahaha....
mykhalis said…
haha..takderla..ko la,,tak baca betol2..aku dah wat lama dah..hehe..nnt aku kasik lagik satu..kasi boom follower ko..hehe
Sweetie Pie said…
dh buat lalalala..simple je

Popular Posts