Kedekut!!! Sandwichpun berkire

Aku tau aku kuat makan,

Tak bermakna setiap yang ko beli,

Aku akan mintak dan makan sampai habis,

Aku ada tinggal skit untuk ko kan? Okla tue, ko yang kate

" Khalis, mulai hari nie aku nak diet, jangan belanja aku makan dah tau"

So, aku makan bekalan ko sebagai tanda sokong program diet yang ko rancang.

Tapi kalau dah tak nak bagi, cakap jerla,, janganla perli-perli aku, aku nie fahamnye.. k??

\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\


takpelaa..pasni Khalis beli sandwich sendirik.. tak mintak dahh..tipu punye orang!!!

Comments

Kakzakie Purvit said…
Ya-Allah Khalis, kot ye pun janganlah bagi habis. Kesian kat kawan tu yg bawa bekal tak dapat. Malamapu nie. Hehehe....
mykhalis said…
hahha..mane ade,, orang gemok mmg sensitip,,ada banyak lagik,,die je rasa skit..hehe
mykhalis said…
topex!! ko pun kedekut gak ke? hehehe
Afzainizam said…
,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

uihhhh tak baikkk ko kedekut ni...0orang kedekut selalu rugi tau.
mykhalis said…
betol2.. kene la bagi skit..kan??
CGojes said…
hahaha.. Patot pon ko mkn dh dia ckp cmtu. Sp soh perli2, mn paham. Ko LURUS....... hihihi... ;o)
mykhalis said…
aku mmg takkan faham punyer..makan ajee
Anonymous said…
problem giler la...
sumpah ingat kulat betul2
mykhalis said…
so..kalu rasa anda kedekut boleh la bli bekas nie..letak atas mejapun takde orang kaco

Popular Posts