Aku bengang dengan koooo wahai gambarrrr


maafkan aku

seandainya post ini melukakan hatimu

tapi kau telah menghilangkan kegembiraan hariku

dengan sekeping gambar!!!!

Di petang hari ketika ini,, sewaktu orang lain balik bertemu keluarga tersayang

aku lekat di sini kerana tugas, 

dan kau menunjukkan aku sekeping gambar

gambar yang membuatkan aku tak tentu hala, merana, kelam jiwa raga,

Mengapa?? kau soal mengapa???

Kerana ianya adalah........
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\
\\\

DONUT PANAS YANG BARU KO MASAKKKKK.. PERGHHHH..LAZATT SUNGGUHH

saya tujukan kepada kawan saya mar yang masak donut ini.saya sangat lapa dan terliur sekarang..
tak rasa bersalah ke???

Comments

mykhalis said…
tuela pasal..memang masih mengidam lagik nie
Sweetie Pie said…
ceh!!bersungguh2 kite jenguk smpai bengkok pinggang2 ni ..haddooii..kene tarik tinge gk budk ni
mykhalis said…
adess..jgn marah kak..haha,,ngidam nie
Sweetie Pie said…
haishh nk kte preggy,tp lelaki bahaha
mykhalis said…
hahaha..perut khalis dah macam pregnant selama 12 tahun tau..
CGojes said…
Ya Ampun.... Ko buat aku menderita jhiwa raga Raop!!!
Sweetie Pie said…
dpt mmbygkn bgaimn klu preggy slma 12thn..ahaha..msti lutut bengkok dh

Popular Posts