Maaf

Assalamualaikum semua peminat or pembaca blogslucumenarik.

Pertama-tama utama skali saya nak mintak maap sebab lama tak bantu nak update blog khalis nie...terlalu sebok dengan tugasan utama di opis...

bukan apa, sejak dah jadi mr. secretary ni, macam2 la progam kena handle..

baru2 ni saya diminta (ye..ye.. je diminta kan...padahal disuruh...ceh) menghandle Program Masuk Dusun aritu...(apsal la aku jugak yang kena)...bayangkan la tak ke bizi bagi 3 ari jer suh handle...hahaha..memamng giler kentang der...tapi aku takde hal sangat sebab dah biasa dah handle program last2 minit nie...so dengan bangganye saya dapat mengumpulkan 20 orang keluarga...hahaha...siap bermalam tu kat dusun sambil2 makan durian, borak2, tengok tv layan euro...saya tak kecewa sangat la kan sebab germany menang malam tu...hahaha...

ingatkan dah abes dah lepas program..aleh2 bala jugak yang datang...miss president soh wat repot sket pasal program tu...(sengal la, apsal lak pepagi jumpa dia ntah)...so amik la dua ari aku wat repot tu..(sebab aku dah tahap malas dewa dah nie...)

So, mintak maap bebanyak la ye kawan2 sumer...bukan saje2 tak update...tapi keje aku melambak nak kena setel...adoiyai..

p/s: maap ye tuan tanah...yang penting pasni pakai fair & lovely yer...lalalalala (^__^)

Comments

Popular Posts