Pelancong Asia Tengah ke Malaysia kerana melacur


Pasal pelacuran ni.. pengalam Khalis masuk sebuah rumah pelacuran di KL Khalis dah cerita.. kalau tak ingat boleh baca di http://blogslucumenarik.blogspot.com/2011/05/pengalaman-masuk-ke-rumah-pelacuran.html

Antara lain ialah.. Khalis pernah merayau sengsorang di Bukit Bintang.. lepas tu ada uncle tanya Khalis..

"mau amoi ka?" tergamam beb.. masa tu gila suci lagi.. baru habis SPM la katakan.. Khalis spontan tanya " Melayu ada?" Uncle tu diam.. Dia cakap "ada!! Murah sajee.. Jom ikut"

Khalis pun cakap takpela.. nak jalan jalan je ni.. ceh cehh.. Gila seram dow...

Jadi kalau korang gi Low Yatt nampak awek cina seksi g-string.. tak payah kagum sangatla,, kebanyakannya pelacur je.. Parahhh...

KUALA LUMPUR – Kegiatan pelacuran membabitkan wanita dari negara-negara Asia Tengah yang pernah dibanteras pada 2009 kini dikesan cuba dihidupkan kembali di kawasan Bukit Bintang di sini.
Risikan polis mendapati, pelacur dari negara Asia Tengah termasuk Kazakhstan, Uzbekistan dan Turkmenistan berusia lingkungan 20-an itu dibawa ke sini oleh sindiket tertentu dengan menggunakan pas pelajar atau pas pelancong.
Mereka kembali digilai atas beberapa faktor termasuk cantik, bertubuh tinggi lampai, berkulit gebu dan seksi.
Ketua Penolong Pengarah Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7), Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Abdul Jalil Hassan berkata, ia terbukti apabila pihaknya menahan 15 wanita dari negara-negara itu baru-baru ini.
Katanya, kemasukan semula wanita itu disebabkan permintaan tinggi dari lelaki warga asing dan tempatan.
“Aktiviti persundalan sejak hujung tahun lalu itu mula dikesan pada awal tahun ini. Pelacur-pelacur itu akan ‘dibela’ oleh seorang bapa ayam yang akan menghantar mereka ke sebuah pub di Bukit Bintang di sini pada pukul 9 malam untuk mencari pelanggan,” katanya kepada Kosmo!.
Tambahnya, dalam serbuan itu, 13 gadis dari Asia Tengah tersebut gagal menunjukkan dokumen perjalanan dan polis percaya pasport mereka dipegang oleh pihak sindiket.
Menurut Abdul Jalil, gadis berkenaan mengenakan caj di antara RM500 dan RM1,000 bagi sekali perkhidmatan seks.
“Pelacur China pula dicari kerana caj perkhidmatan seks yang murah iaitu RM150 hingga RM200 manakala wanita Vietnam pula dipilih kerana pandai berbahasa Inggeris,” katanya.
Ujar Abdul Jalil, pihaknya percaya sindiket-sindiket itu tidak akan berputus asa dan sentiasa mencari jalan untuk menghidupkan semula kegiatan tersebut walaupun polis kerap melakukan serbuan.
“Kita akan tetap mengekang kegiatan itu walaupun mereka menggunakan pelbagai taktik termasuk mengubah tempat operasi,” katanya.

Comments

aishahzainal said…
nice blog :)
maklumat yg bagus.
kalau tidak kesempatan bole saya copy dan post kat blog saya ? tp jgn risau saya akan link email kamu di blog saya :)

Popular Posts