Ramai bengang dengan Elia jejariruncing sebab menipu jemputan kahwin

siapakah ini?

Perghh... Mujur ini blog sah dan tak sah tau.. jujur Khalis cakap..  memang sudah sikap manusia suka percaya tanpa kaji selidik.. bukan semua la.. sama la cam TV3.. ada orang percaya bulat-bulat.. ada yang tak percaya langsung.. Kita biasa percaya pada orang yang kita suka ye tak?

Baru-baru ni.. bekas tunang Khairul Fahmi aka Apex telah menjemput pembaca blognya ke majlis perkahwinannya pada hujung bulan ini. Tapi.. Elia menjemput 50 orang pertama sahaja ke majlis yang di adakan di hotel terkenal di ibu kota. maka berduyun-duyun la jugak orang memberi nama dan alamat penuh untuk dapat join majlis perkahwinan ni.

Tapi ianya adalah prank beb.. prank.. terang-terang Elia menjemput pada 31 FEBRUARI.. Wahahaha,, maafla pada sape yang terkena ek.. tu la cekla betul-betul len kali. dah terkena..

Khalis teringat masa Khalis kahwin dulu.. Khalis wat majlis sambut menantu di dewan.. waktunya ialah sebelah malam.. Tapi yang peliknya.. mak Khalis cakap.. ramai jugak tetamu datang ke rumah pada siang hari.. tak baca kad jemputan rupanya.. wat penat je reka kad Manchester United.. huhhh..

Sabo je la.. Pada Elia.. tahniah la ek..sebab pandai pekena kat orang lain

Comments

Popular Posts