Nora Danish tak kesah pasal x-hubby kawen n still single beb

gigit karang!!

Agak susah untuk kami bertemu mata dengan aktress comel Nora Danish dek kerana beliau sendiri lebih sibuk dengan kerjaya.
Berkata kepada wartawan ketika menghadiri majlis anugerah PPMH 2011/12, Nora Danish kini sedang sibuk dengan drama & beberapa tawaran filem yang ada.
Tidak boleh lari dari soalan yang berbaur peribadi, Nora Danishdi’ajukan soalan akan isu kahwin Rizal Ashram dan Fasha Sandha yang kembali hangat.
Pantas Nora Danish menjawab yang beliau tidak mahu berikan apa apa komen berkaitan isuperkahwinan mereka dan juga tidak mampu memberikan jawapan sama ada akan hadir ke majlis perkahwinan mereka jika di’jemput. 
Terkejut dengan satu soalan dari wartawan, Nora Danish menafikan yang beliau kini sedang bercinta dengan seorang pelajar kolej seperti yang di’dakwa dan tidak pernah mengenali sesiapa di’kolej.

Comments

| CIKZEK | said…
sgt comel dan awesome la nora ni. hehehe
cik ima said…
Kenapa khalis suka cilok article org? knp x tulis dgn ayat sendiri? asyik merungut nak jadi sehebat obe la itu la, tapi x penah nak usaha betul2 untuk menulis.
mykhalis said…
setiap hari ada 5/6 oroginal artikel yang khalis tulis.. dan beberapa blog juga ada copy paste artikel Khalis..yang penting backlink atau kredit dari sumber asal kalau Khalis curi 100%. mengenai artis Khalis susah nak tulis sendiri sbb Khalis tak kenal artis dan tak temubual sendiri..even obe pun ada kredit kan?

Popular Posts