Ultimes Noticies sah dilancarkan di Malaysia dalam Bahasa Malaysia

Kuala Lumpur 9 Feb. - Ultimes Noticies yang telah mengorak langkah dengan memperluaskan pasarannya dengan melancarkan edisi berita onlinenya di dalam Bahasa Malaysia. Ultimise Noticies juga lebih dikenali sebagai berita online No 1 di Negara Sepanyol merasakan inilah masanya untuk menarik minat rakyat Malaysia supaya lebih mengenali budaya negara ini.

Mereka juga berharap, dengan pencaran ini dapat mengalih perhatian peminat - peminat sukan terutamanya bola sepak yang lebih memuja pasukan pondan Arsengal, pasukan sandarkan pada kenangan, Liverfool, pasukan setan yang bajek kebal Manshitter United mahupun team kuda kepang merangkap dubuk liar Chelshit supaya lebih meminati pasukan world class seperti Osasuna, Deportivo mahupun Salamanca yang terbukti hebat dan berjaya mengekang kelab-kelab lain.

Menteri bersalaman dengan mereka-mereka
Demi memperkenalkan artis-artis latin juga, Ultimes Noticies akan bekerjasama dengan Kementerian Kesenian dan Kebudayaan untuk melatih artis-artis baru Malaysia supaya tidak malu dan segan untuk mengenakan gaun kebaya, berbikini di tepi pantai, berlatih menjadi simbol seks(dalam bahasa kasarnya sumber orang bujang bermastrubate). Hal ini telah disambut baik oleh Menteri berkenaan yang mana telah terbukti tidak merogol amah Indonesia sepertimana dakwaan jahat pakatan rakyat.

Majlis pelancaran juga diserikan dengan acara kebudayaan Sepanyol oaotu melepaskan lembu gila untuk mengejar para VVVIP,VIP mahupun first lady mereka. Ternyata acara ini membuatkan para dif-dif kehormat yang perut buncit cecah tanah menangis terjerit-jerit menandakan sukanya mereka berlari sambil memegang perut untuk mengelakkan punggung mereka diliwat oleh tanduk lembu gila ini.

Semoga pelancaran Berita online Ultimes Noticies akan menyemakkan industri sukan dan hiburan di Malaysia supaya terus dapat melupakan isu-isu remeh seperti kenaikan haga minyak 5sen(itupun nak kecoh) mahupun kes bom orang(mane ade kes ni).

Comments

sister P said…
Baru saja Khatam membaca blog Encik Khalis. Dari yang awal hingga yang terakhir. saja-saja tinggalkan fotprint disini sebagai tanda. terima kasih encik khalis kerana menulis blog yang menarik, dapat la mengisi masa-masa lapang.
mykhalis said…
@sister Pterima kasihla sebab mengomen di sini..hehe
Anonymous said…
sy pun baru khatam. sayang blog ni lame dh tak update. hope mykhalis kembali ber blogin....

Popular Posts