SUKAN: Perlawanan persahabatan Hong Kong Malaysia


Jet Lee Street 9 Feb.- Kehadiran pemain antarabangsa yang berpangkalan di luar negara amat menyesakkan nafas jurulatih, pengurus, pemain hatta pembantu rumah orang-orang Hong Kong pada masa ini. Pemain yang dimaksudkan ialah Syafie Sali yang kekuatannya umpama gajah mengamuk, kelajuannya umpama harimau bintang, tandukannya sepadu Ikan lumba-lumba.

Perlawanan ini amat penting bagi ke dua-dua pasukan. Bagi kem Malaysia, ini adalah perlawanan pertama mereka selepas bergelar juara Asia Tenggara. Ura-ura mengatakan bahawa mereka mampu menewaskan Indonesia pada perlawanan terakhir kerana mengugut untuk merogol lebih ramai pekerja Indon di sini adalah firnah semata-mata.

Hasil temubual dengan En.Karim yang bekerja di Pusat Sukan Bukit Jalil mendapati sememangnya Pasukan Malaysia sudah bersedia dari mental dan fizikal. Malah, dalam risikan Bermana mendapati tiada unsur-unsur ilmu hitam akan digunakan. Jurulatih kebangsaan yakin dengan kemampuan hampir semua pemain, yang membimbangkan ialah keadaan lemah lutut atau sengal-sengal badan yang dialami oleh Zaquan yang baru melangsungkan perhawinan dengan artis yang pernah bergambar dengan majalah Mangga yang lebih dikenali sebgai Majalah Playboy Malaysia, Ayu Raudhah.

Untuk makluman, Ronaldo sebenar(bukan cristiano ronaldo) memberikan tips peribadi kepada Zaquan. ” saya akan bersetubuh dahulu dengan isteri sebelum masuk ke padang agar badan lebih lembut dan mudah melakukan dribbling”. Sehingga saat ini, Bermana belum mendapat sebarang komen dari Zaquan.

Pengantin baru Zaquan dan Ayu

Comments

CGojes said…
Xabes2 ngn Fitnah and fire-mengfire M'sia n Indon. Ape yg Xdok kerja asik nk cari pasal sajer.. Huh!
mykhalis said…
biase,, ini kan akhbar betul salah lain cerita.. orang cerita kite paparkan..hehehe
CGojes said…
Macam Video yang aku post kat blog aku. Menggelegak dgn Sharifah Amani. Mane Xnye, artis ckp lain, wartawan tulis lain! hihi...
mykhalis said…
nama pun wartawan..nak jual cerita..nak fakta tgk discovery channel..

Popular Posts