TEKNOLOGI: Kereta Proton Jebat

Sebagai penulis yang banyak membaca menganai hiburan, politik dan tekmologi berkomputer termasukla gadget terbaru ke, software terbaru ke, saya amat ketinggalan dalam memahami kereta. Malahan saya sehingga kini akan mengelak dari berbicara
tentang kereta. Yang saya tau bentul cantik atau dalam bahasa mudahnya setting mudah sepeti dalam games Need for Speed. Hmm.

Kerana itu, apabila kereta Proton Inspira saya sangat berminat untuk membelinya kerana dengarnya ia umpama clone evo. Tapi melalui review yang dibuat, inspira ini hanyalah seperti kereta mainan bagi mereka yang penah menggunakan evo sebenar.

Tapi kali ini saya akan menunjukkan prototype Proton Jebat sempana siri pahlawan. Kredit kepada  http://autocarsnews.info



Comments

CGojes said…
Memang terbaik! Knape ko Xmasokkan sume, tuah-jebat-lekiu ape ntah.. Hebat juga Proton kan! huhu..
mykhalis said…
tuela..baru prototaip.. tak taule rege berape plakk..

Popular Posts