MAKE-UP HOLLYWOOD YANG REAL DAN YANG TAK LAWA LANGSUNG

Hollywood memang terkenal dengan pembikinan filem(mmg itu le keje deme) dan dalam 1 1 produksi mesti ade jurusolek. Kite bukan cakap solek yang macam cite2 cinte biase2 tue, ini macam cerita khayalan, superhero ke seram ke.

Bagaimana nak tau yang bagus? Cube tengok nie.. ini yang 5 terbaikla.

  

Pertama nie yang Jim Carrey berlakon.. Grinch ke ape namenye.. aku ingat lagik beli cd ni. Ada babak makan bawang beso.. memang gile real, die punye gerak kening, mulut herot dan boleh nampak jelas eksperasi wajah yang nak tunjuk.



Yang kedua nie plak, takkan tak tahu..mystiq(yeke eja?) awek biru dalam xmen yg mana bile babak kuasa die hilang die bogel dlm lori tue.. pelakon yg berlakon ugly betty..hehe.. inipun aku kagum nie.



Budak setan, yang kalu korang tau pelakon die orang tue. Ape kes?kalu tengok pada solekan nie mmg aku angga baju nie mmg kulit badakla. Dahla tebal, tapi masih boleh wat aksi. Terkemass



The wolfman(bukan si jambu dalam twilight ek) ini real punye.. aku kalu mlm mengambang akan takut. Sbulanpun belum hilang trauma. Mmg adala gaya komputer effect kan? Tapi ape barang..takot beb..bukan serigala comel yg mcm sakit perut dalam citer new moon..haha



Ini korang tak tengok? Citer bahasa spain ke ape?smasa blaja kat UTM dulu mmg kagumla tengok menatang nie..mmg banyak yang pelik2 ade..tapi aku takleh tengok orang kambing nie,.fauno ke namenye..mmg rasa cam komputer 100% je..tapi makeup nie

Ini lagik 5 yg mmg klako nam mampus..cam tak ikhlas je.



Tengok tak white chick?pasal polis ke ejen kulit itam berlakon jadi 2 orang awek kulit putih.. ada babak dalam fesyen show yg diorang tukar baju cepat tue. Mmg aku tak nampak mane sebijik muke pun tak tau.. aku ngan membe aku mmg takleh terime kate makeup jie sbijik same..haha.. failll..namaun citer lawak



Cerita planet  apes? Yg kapal terempas kat plenet orang hutan ke beruk.. Apes ape ek? Cubu ko tengok heroin nie..mmg pemalas gile jurusolek die. Macm terncatpun  ade.. ape kes?



Star wars.. yg citer banyak2 alien tue? Asal alien jahat je muke bodo.. cube tengok nie.. nie penjahat nie..macam katak je.wakaka



Citer seram freddy.. korang pernah tengok pelakon sebenar die? Lagik seram dari makeup nie..seriuss.. tak caye gi google.



Haha.. mungkin dalam cerita tropik tunder boleh terima orang kulit putih jadi kulit hitam..tapi yang ini..mengenjing..racist siutt

Comments

.. said…
nampak real en..dasatttt3
mykhalis said…
maklumle..pro yg buat..mesti menjadik punye
chentaNUYU said…
kat sini blh buat mcm tu ke
dalam banyak-banyak , white chick aje aku penah nengok . haha .
dalam banyak-banyak , white chick aje aku penah nengok . haha .
cikida said…
org hollywood teror2 mekap2 nih..nak lawa,,hodoh,,pelik,aneh,scary semua pandai..hhee..=p

Popular Posts