APA YG DAPAT DILIHAT DARI KAMERA HI-RESOLISI?

Saya sangat meminati kamera. Walaupun saya bukan kameramen, tapi saya suka melihat gambar2 yang merik dan cantik. Hari ini semasa menjalankan operasi cari bahan, saya terjumpa sebuah artikel yang memaparkan sepasang kekasih kantoi di tangkap menggunakan kamera yang resolusinya cukup tinggi.

Ianya bermula apabila kamera ini sedang berpusing mengelilingi bandar..



Salah seorang terasa dapat melihat sesuatu dari kameranya.



Dia cuba untuk dapatkan kedudukan yang stabil dan



Terus fokus.. ZOOMM



Dia zoom sekali lagi..



’hei, cube tengok ape yang saya dah dapat lihat..mesti korang tak caye punye’



Perghhh.. kantoiii

Comments

CGojes said…
Ceh! Banyak2 bnda, bnda ni gak ko dapat fokus! Crazy Bro!!
mykhalis said…
rezeki kameramen..haha..bukan senang nak fokus bende2 camnie
CGojes said…
Hahahahaha.... Gila ko! Kemremen Xdak kj, bnda nih pon nak hadap.. Adohai.. Sian "mereka" tuh, ter-Pemes!!

Popular Posts