KUDA YANG INGIN MEBUNUH DIRI SENDIRI

Saya tau, bila anda memelihara haiwan peliharaan, anda mahukan ianya serasi dengan anda. Antara cara yang mungkin anda gunakan ialah dengan menghiasanya dengan cara yang mahukan. Tapi mungkin ianya sesuai untuk kucing, hamster bagaimana kalau kuda?
Terkenal dengan imej gagah seperti nyanyian syarifah aini"kudaku lari gagah berani". Ish. Cube lihat gambar kuda2 ni..Kesian sungguh rasanya. Lucupun ada, anehpun ada. Andainya mereka boleh berbicara.. Mesti kuda-kuda ini mohon mereka dibunuh sahaja dari dimalukan..

sungguh?? ginike rambut aku?

ferraripun takde sound camnie.. agak2la beb

tak blh tunggu aku mati ke nak wat kajian?

aku nie kude jela..bukan kude belang..aduii

nasibkuu

kotye pun,,kalerla bagi penoohh.. dye habis ke?

aku akan menghantui korang nnt




walaupun mata aku tutup..aku tau korang gelak...siuuttt je

Comments

cik sakdi said…
kesian la kude ni.. ish biar jela dia warna asal. n xpayah nak conteng2

Popular Posts