Mencari alasan merakam aksi seks 3gp


Khalis tak tau la nak gelak ke,,nak menggeleng kepala ke,,nak tertunduk sipu kemalu-maluan ataupun menjerit kemarahan di depan komputer seorang diri di sini..

Sebelum Khalis bagi details.. Khalis tertanya,, apa yang ada di kepala hotak orang yang merakam aksi terlarang mereka?? Tidak ada rasa malu? segan? atau kerana air penuh kepala mereka tidak mampu berfikir secara logik?

Khalis bercakap begini kerana ada ribuan malahan ratusan vid  3gp anak bangsa kita.Malah ketika Khalis menjadi tukang masak dulu, Khalis berbaik dengan budak kolej komuniti Kuala Rompin, mereka ada tunjukkan video seks orang-orang rompin.

Ada yang bekerja di kedai motor,
Ada yang bekerja di kedai runcit,
Ada yang merupakan kerjanya main snooker
Malah ada video seks seorang pekerja kolar putih.
Pasangan suami isteripun ada.. wahahahhaa

Semuanya made in Rompin dan  2 3 orang pelakonnya kadangkala Khalis terserempak..
masa jadi owner cc ni takdela pulak dapat..mungkin sebab Khalis sibuk depan kaunter dan takde masa berkawan sangat rasanya.

Itu yang rompin, yang kl?hulu Langat? Balik Pulau? Pasir Mas?

jadi?penipu bebeno la kalau kamu sebagai lelaki/ perempuan(tak semua tapi ada punyerla) yang pernah TERtonton 3gp sebegini.

rasa -rasa kome la kan? Apa kejadahnya mereka merakam aksi seks mereka?

Khalis bagi cadangan sebab-sebabnya..

1) Lelaki pujuk supaya jadi kenangan atau simpanan bila berjauhan dengan kekasih.

2) Lelaki mula-mula pujuk tangkap gambar seksi je,tapi bile tengok awek dia cam open je,dia mintakla lebih sikit..dapat la pulak

3) Ugutan sebab pasangan ini terlalu banyak kali melakukan hubungan seks,maka mereka nak cari stail baru.

4) Meniru gaya dan stail yang pelakon porno lakukan

5) lelaki sengaja tangkap secara paksa untuk tunjukkan kepada kawan-kawan mereka

6) Ingin melihat prestasi kepanjangan tempoh mereka bertahan..


Camne?? ada kaitan tak alasan yang Khalis berikan.. Khalis bukan apa,Khalis terdengar ada cerita yang mak ayah mati lepas tau anak mereka rakam seks. Ada abang dapat tau adik dia sendiri pelakon lucah free semasa bertukar-tukar video.. dan sebenarnya Khalis sendiri pernah dapat ugutan dari salah seorang pelakon di atas yang Khalis sebutkan supaya tutup mulut..

So?i got exclusive vid seks made in Rompin.. korang ada? ke ada yang dah buat? ape perasaan korang sebenarnya ek? gile ke ape??

Comments

Puan Kutu said…
emm ada betulnya semuayg khalissenaraikan tu..tq yer atas pandangannya,memang la nk msukkan pic.tp pkai beruk faham2 jer la.nk masuk seketul gmbar pun sejam.malas nk tggu.huhu..
Bella Bell said…
puihhh....malu beb kalau mende2 cam ni tersebar..tu la..orang suruh jauhkan maksiat tak mau!!degil..babil...ish3~~~
Anonymous said…
Sebagai video ugutan kepada kaum hawa. Entahlah. Bila nafsu dah menguasaia akal maka syaitan akan bermaharajalela.
adwafarahin said…
nie moral kelaut

alih2 org akn slhkan mak bapak x pandai jaga anak...sian mak bapak yg x bersalah padahal anak2 diorang yg buat perangai..haisssh
Miss Shikio said…
sebab2 itu memang betol kowt..

org mcm ni, dah x bleh nak kata apa dah. baik laki or pompuan, dua2 bersalah.

simpati kat parents jew lah.. :)
apa la perasaan mak bapak dorang.
haishh.
mintak2 sy dijauhkn la bnda2 mcm ne.
ApiH said…
ni la pengaruh luar.. tgk orang buat, nak buat jugak... bende camni nak je tiru...
mende baik tak nak pulak ikut...
nelly said…
kalau nelly , malu gila !!!
rara pinkmafia said…
malu betollah kan.anak melayu tu.haih~
Pendekar Laut said…
baru teringat nk baca entry di sini,tp dh dilawat mr Khalis dlu.
hukum hudud patutnya jalan yang terbaik nak kurangkan masalah ni,balik kepada islam way
redbean said…
bangge ke diorang nak tunjuk kat orang tu? cukup mntap ke?
lalink7 said…
bukan stakat giler lagi dah..nie dah tahapp gile babengggg niee..MasyaAllah...xsangka khalis pernah mengalaminyaaa...
mykhalis said…
@Puan Kutu..hehhe..yke?sori2..khalis tak tau..tapi kalau upload gmbar saiz kecikpun ok..
mykhalis said…
@Bella Bell kan? bodoh bangang sape yg pernah terlibat
mykhalis said…
@Miss Tira bila nafsu menguasai akal
mykhalis said…
@adwafarahin ada betul ada salah.. tapi anak2 sepatutnya bertanggung jawab pada diri mereka sendri
mykhalis said…
@Miss Shikio yupp..menanggung malu adalh ibu dan ayah..
mykhalis said…
@syazana.not.single sama-samalah berdoa agar terlepas dari fitnah dunia
mykhalis said…
@ApiH
kerana sudah tak kenal mana baik dan mana buruk
mykhalis said…
@nelly memang malu ahh.. sebab wat kerja jijik hina
mykhalis said…
@rara pinkmafia betul tue..lagi2 berugama islam
mykhalis said…
@Pendekar Laut hehe..terima kasih.. sebenarnya,, ada orang yg takut hudud dilaksanakan
Fyqa said…
smoga mereka yg terlibat temu pngkal jalan sbnar. mintak jauh semua nih.

astagfirullah
mykhalis said…
@redbean bangga ke bangang ke..entahla..otak tak berfungsi agaknye
mykhalis said…
@lalink7khalis mengalamynya?hehe..pernah tengok je..bukan pernah buat..ishh
mykhalis said…
@Fyqa
itulah yg kta harapkan..jgn terdedah sangat,,kena berjaga
Aslina said…
ini semua nak masuk AF tapi tak dapat ni... nak glemer cepat... huhu... perasan tak perasan laa... bukan semua paksa rela atau tak sedar kene rakam... ada tu siap buat "peace" lagi...

ni la jadinye bile taksub sangat ngan pasangan... pastu sampai lupe mak ayah, lupe tuhan, iskkk...

sayang laa sangattt... tah apape.
mommie yuyu said…
sbb tu dalam islam dilarang berdua2 bukan muhrim..org ke3 ni mmg pantas main peranan...

boleh x salahkan org ke3?
diorg dh xde akal fkran yg ckup waras dh tu khalis,.CN mmg brsykur sgt2 xde trjebak ngan bnde2 gni,.bkn nk riak ke hape,tp yela kn,pndai2 la jge dri,dn pngruh kwn tu pntg sbnrnye,.berkawan ngan bdk2 biol,bangge dgn buat mksiat,jdilah kte pon cmtu,.mmg btol ape yg khalis shortlisted tu,sbb2 nye mmg diorg nak dan berperngai yg mcm tu,.baik laki baik pmpuan,sme je,.
Miss Dill said…
bila sifat malu hilang dari diri,
semua ingat mereka punya sakti.

malang, semua silap sendiri,
bawa sampai mati.

Miss Dill^^
sokong komen miss dill tu :)
bile malu dah tiade, mcm2 boleh jadi.. ermm
mas saari said…
macam nilah kalau manusia dah hilang sifat malu! dunia dah akhir zaman..
Cik Sue said…
nilah jadinya bila nafsu menguasai akal...
bedpet said…
ni semua org yg pikir dunia je. sigh
Anonymous said…
Mintak smpang la....
naim said…
Bila Iman sudah ilang di dada

sudah buta hati angkara panahan jahat setan~
Seorang AKU said…
Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah s.a.w membaca ayat ini: Yang bermaksud:
Pada hari itu bumi menceritakan beritanya. Kemudian baginda bertanya: Adakah kamu tahu apakah yang akan diberitahu oleh bumi itu nanti? Para sahabat menjawab: Allah s.w.t. dan RasulNya yang lebih mengetahui.

Baginda s.a.w. bersabda:

"Sesungguhnya berita yang akan disampaikan oleh bumi ialah bumi menjadi saksi terhadap semua perbuatan manusia, sama ada lelaki ataupun perempuan terhadap apa yang mereka lakukan di atasnya. Bumi akan berkata: Dia telah melakukan itu dan ini pada hari itu dan ini. Itulah berita yang akan diberitahu oleh bumi." (Hadis riwayat Imam Tirmizi).
windworrior said…
agak2 la woi.. aku yang da nikah 3thn ni pon malu tau tiap kali bsame.. ape lagi nak rekod2 ni.. mintak jauh la..
super-1 said…
num 5 tu paling tepat.
Cik Taring said…
hmmm ni satu lagi perkara2 yang remaja kita suka buat sekrg...
kesian kan, if somebody doing diz shit thing then kantoi ngn their parent..... Menyesal tak suda.. Nak - nak lagi kalo lupa mintak ampun... menjawab la korg t.. tome la kn khalis, lelaki yang sejati seriusly takkan pernah mintak bnde2 yg mengarut seperti ini dan wanita sebenarnya wanita x kn pernah mengiakan untuk melakukan perkara terkutuk ni.. Nakl tu nakal juga.. tapi biarla nakal berakal...
spanbob_00 said…
lu kutuk tp lu simpan gak 3gp diorang..apahal?
Ada jugak betulnye tuh.. yang 6 bagus..nak test..lame x bertahan..hahaha.. Tp bg pompuan2 hati2 lah.. coz nafsu ni x kenal sesape.. bila ia menguasai kite..Ustazah sendiri pun Hanyut.. jadi sekarang x perlu nk mengata org or sape..yang penting kite jaga diri kite sendiri..laki pun same cam tuh gak.. cam kate khalis..Bila kepala masuk AIR..paham x masuk air? hehee..sume menda ley jadi.. Coz aku de sorang kawan laki.. sume pompuan dia kenal, sume mudah tuk dapatkan "AYU" mereka.. ada yang tudung labuh, seksi, solat x tggl, n macam2 lagi, tp mudah tu serahkan "AYU" mereka.. Kuatkan imam, tepuk dada, tanya lapar x? jum makan nasik ayam.. best...
phycrewz said…
dorg xboleh berpikir tu..sbb tu wat gtu, klu ada otak pikir..xdanya wat gtu..
LindaRahim said…
ada akal x guna utk berfikir....
akhir zaman...dunia dah tua, beringat2 lah...banyakkan amalan :)
Anonymous said…
kuala rompin memang banyak bohsia...memang x heran lah..muahahaha

Popular Posts