Dia mungkin akan jadi gay kalau

Gay dah semakin ramai kan? Khalis kalau tau anda gay!!! Khalis rasa jijik. Kerana orang gay menyalahkan Allah kerana menjadikannya lelaki. Ape punya manusia arr.. dah ada fikiran, gunakanlah...Ke ada orang takut nak kutuk gay sebab gay ada di mana-mana??

Boleh bayangkan ke lelaki main romen dengan lelaki.. Jijik dan hina sekali. Umat Nabi Luth semuanya dihapuskan Allah kerana homoseksual. Jangan ingat bala tidak akan muncul. Cuba tengok Tsunami, sekali harung je. Dengan rumah-rumah hanyut.

Saling ingat mengingati. Kalau nampak adik ke, anak sedara ke dah ada unsur-unsur lembut tue, jangan di make-up pulak.. ini siap di buat gaun..tanggungla sendiri..

Nota: Tok Cik( nenek saudaraku) ... sampai hati Tok Cik pakaikan saya baju kurung, gaun , masa saya kecik dulu.. huuu..saya ingat lagi sampai sekarang. Alhamdulillah..mujur saya tak terpengaruh..kalau la terpengaruh camne?ishhhh...kawan-kawan.. i straight tau nyahhh.. hehe














Comments

Unknown said…
hahaha.. cam comel lak posing dorg tu... hehe..
ApiH said…
kna ajar gaya posing gentle skit... heheee...
qasehraihan said…
aiiiyyyaaa..mcm2 ek??
takut tgk..haha

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/gambar-kereta-polis-malaysia-dan-luar.html
mun said…
hmm...ibu bapa yg perlu bentuk anak2 dari kecil.. kalau x.. terpengaruh laa jadi gtu..
~nsar~ said…
hahaha.. comel plak tengok...
mOon EyEzS said…
...kdang2 sbb adik beradik depa sume pmpn pn bley jd mcm 2 jgk...terikut dgn pernagai adik beradik pmpn yang laen...
Dayana Z said…
amboiii posing!
Pakcoh said…
mak singgah yer nyah... auuummm..
Arpiiz said…
agak2 kalau kita pakaikan baju superhero, boleh jadi superhero gak tak..hahaha
Akunyer said…
haishh...ayunyer posing depa 2
Lea Isnawi said…
kadang salah mak bapak jugak kan...
corakkan anak tak betui
safurara said…
alahai sadis.kalo budak2 mcm tu pose cm tu ok lah.kalo si bapo yg pose cm tu rase nk bako je.
Unknown said…
lahaii..kecik2 lagi da menunjukkan tanda2..ehehe

golongan gay ni susah nak detect..kdang2 dorng bersembunyi di sebalik penampilan mrk..

laki hensem skrg ni sgt bahaya woo..menjadi buruan laki2 gay..

nak cari laki yg asli skrg ni pun..kena hati2.x pasl2 dapat yg bio..lg haru kan
Anonymous said…
Melentur buluh biarlah dari rebungnya -.-
Ms.ze said…
siannya pompuan kat dunia nie..
lelaki dah makin berkurang..
bertambah lagi gay..
Anonymous said…
harap2 x lah.....;)
Fyqa said…
ouh jgn2 lah.. huhu
chentaNUYU said…
ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww terlalu gedik kecik2
Nurul Shaheedah said…
peh. kecik2 dh pandai jadi gay. huhuhu
cik sakdi said…
ape kes kalau yang gay tu lelaki gagah perkasa. haha

Popular Posts