Mee Segera? Mane satu pilihan Anda?



                                   Antara Pilihan Mee Segera Yang Berada Pada Pasaran Malaysia


   Bile bercakap sal makanan segere nie..lebey2 ag mee segere..kompem2 pilihan aku adalah megi..
mane taknye..dari kecik dah kenal mende alah nie...senang dimasak lak tu..takyah mak tolong pown da boley masak sendri..puas pown puas..walau kadang2 ade kenyang ade yang tak..

   Sekarang nie da macam2 pilihan mee segere yang ade dalam pasaran Malaysia..n yet still popular mee megi..berdasarkan pengalaman sendiri..asal da sengkek je..megi jugak la yang menjadi sasaran..so kalau pegi kedai je banyak yang luak megi je..aku tengok mee segere yang banyak luak..yang len bertimbun-timbun ag..weyyhhh..takde org yang suke ke mee2 segere yang len nie..dan..kalau pegi kedai makan pon.. mee maggi jugak yang disediakan..belom pernah lagi aku nampak mamee slurrpp ke..mee cintan ke..mee sedap ke..i wonder why? takut tak sedap erk..sebab tekak dari kecik makan megi je kan..

                                                                       Pilihan hatiku~~

 Tapi kalau bab2 nak wat mee segere goreng...tadaa..of coz la mee sedap segere aku nie...perghh..sedap beb..perut kalau tengah kenyang pown lau budak2 umah masak mee sedap nie..kompem ley wat lapar balik..sedap yang x terkate..last2 beli satu kotak je trus..ade 8 bungkus sume skali..dalam 8 tu ade 5..so 8x5=40..tapi..2 mggu je da abiz..haha




  Jadi malam ni aku saje je nak bercakap sal mee segere nie...setiap orang ade selere masing2...mungkin tak same dengan aku nie..cume nak menyampaikan pendapat sendiri je..tapi kan..iklan sahizi sam tu (aku x tau eje name dye..malaz nak google) membuatkan aku berselere je cam nak try lak produk tu..ok la..selamat malam..taa~~

Comments

blog-tips-kurus said…
mi/wantan Noraini sedap!! :-)

Popular Posts