Zarina Annjoulie Lavocah tolak tawaran berpossing berbikini demi prinsip

Kesian Zarina Annjoulie Lavocah. 



Tak patut lah dia kena marah. Rupanya kalau korang nak tahu majalah FHM telah meminta zarina berbikini untuk bergambar di majalah tersebut tetapi zarina telah menolak tawaran tersebut cara baik sebelum FHM menghubungi zarina semula untuk memberikan tawaran baru sepertimana yang korang nampak di dalam sebaran blog2 sebelum neh.

Aduhaii.. 



Kesian nya dia. Rupanya dia telah menolak tawaran untuk berbikini. Bayaran yang diterima untuk menjayakan photoshoot berbikini yang bukan bikini pun lumayan gak. Ini diakui sendiri oleh Zarina. Ingat murah ka? Mahal larh woittt.. 



Walaupun Zarina bukan nya tak pernah berbikini sebelum2 neh dan banyak dah gambar2 tersebut ataupun lebih teruk dari itu pernah tersebar tapi itu shoot percuma. Yang neh berbayar so dia kena larh jaga maruah dan fikirkan penerimaan masyarakat khususnya rakyat malaysia. 



Well.. satu inisiatif yang baik. Aku terpaksa puji pemikiran kreatif dia neh. Bukan semua orang mampu berfikir sebagaimana dia berfikir. Bersyukurlah. Zarina sanggup tolak tawaran berbikini tue. Dan hasilnya, dia dapat tawaran tanpa bikini + duit lumayan = popular. Buat baik dapat balasan baik.


kah kah kah

Zarina juga menjawab isu "tett..." dia tue. Dia cakap dia dah bertambah berat. Berat badan sekarang ialah 62kg. So segala2 yang ada pun jadi besar larh. Bukti tengok gambar di atas tue. So harap2 lepas neh isu "tettt.." dia tidak lagi jadi pertikaian awam larh kan. Zarina memberikan semua jawapan tersebut ketika dia di interview oleh wartawan rotikaya. Lihat sini untuk sesi temubual penuh.



Hahahaha..



Zarina memang hebat. Sampaikan isu "tett.." dia pun jadi bualan orang.. 


kah kah kah

Comments

dear anies said…
pompuan murahan. fullstop!
Ms Lava said…
wahh.... perot gelebeh cam aku. wakakakakaka..... lg 1 kg nk sama berat ngan aku...
mas saari said…
setuju dengan KhaiRin!

memang murahan pun..
Ilham11 said…
hahaha,gaya penulisan khalis sanagt menarik untuk dibaca..terhibur! LOL
mykhalis said…
@is_isaacsumber dari ohbelog.. Khalis ada bagi kredit di situ..huuu

Popular Posts