Gangster cabutan gores dan menang dibelasah mangsa

16/11/11-Kepong : Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga. Syarikat gores dan menang telah ditumpaskan kerana sewenang-wenangnya menipu pengguna. Oleh kerana berleluasanya aktiviti mereka, kebanyakan mangsa sudah puas bersabar. Kemungkinan mangsa adalah ‘ahli keluarga gangster’.

Agaknya inilah yang berlaku apabila Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) bersama aktivis Pasukan Bertindak Hak Pengguna (CRTF) pergi ke tempat kejadian untuk berbincang dan membuat tuntutan pengguna yang ditipu `menyaksikan satu pergaduhan.

Diharapkan, selepas ini tiada lagi mangsa akan terpedaya dengan kumpulan mereka ini.


















Mak dan ayah Khalispun terkena.. sebab kalau kat Kuantan memang bersepah ejen2 gores dan menang ni.. kalau jalan je mesti ada orang datang nak suruh itu ini.. dan kerana gaya menarik mereka bercerita, 2 kali tu mak abah terkena..tapi mak abah redho je.. diorang tahu diorang memang lemah semangat bab bab menang ni.. heheh.. last2, kat rumah macam2 alat mengurut ada.. sekarang simpan dalam almari je..

Comments

Unknown said…
kcian plak nengoknye...huhuuh
are din said…
padan la muka suka sangat tipu orang kan da kena... tak payah nak kesian²kan diorang nie... yg terkena tu lagi kesian... kann... demm!!!
dear anies said…
Buat baik d bls baik buat jahat jgn sekali....
NaSRuL41 said…
PADAN MUKAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Popular Posts