Lelaki menari2 dengan menghayunkan kucing di ekornya


RAMSGATE - Rakaman kamera CCTV menunjukkan seorang lelaki yang menari-nari di jalan sambil menggenggam ekor dan memutar-mutar kucing yang dipegang olehnya.

Kucing malang yang diputar-putar olehlelaki itu hampir menghentam kereta yang diparking di samping jalanan. Seorang pejalan kaki pun nampak menghadang lelaki itu di Ramsgate, Inggris. Demikian seperti diberitakan Daily Mail, Khamis (10/11/2011).

Polis langsung bergerak untuk menangkaplelaki itu setelah pemilik bar di Ramsgate mengirimkan rakaman video lelaki tersebut ke The Royal Society for the Prevention of Cruelty to Animals (RSPCA). Kucing hitam yang bernama Mowgli itu lepas dan lari ke pemiliknya yang tinggal di dalam bar tersebut dalam keadaan tertekan.

"Pemilik kucing itu nampak sedih ketika melihat rakaman video yang menunjukkan seorang lelaki memutar-mutar Mogwli dengan memegang ekornya. Kami berharap siapapun yang kenal dengan lelaki ini langsung memberitahu kami, sehingga kami dapat melakukan penyelidikan terhadap kes ini," ujar Inspektur RSPCA Caroline Doe.

Caroline juga mengatakan insiden ini merupakan kekerasan yang sadis terhadap haiwan dan tidak dapat dibiarkan begitu saja

Comments

mra said…
jom kita amek "ekor" dia pastu hayun die mamcane die menghayun kucing tu
Anonymous said…
trevor ni sapa?bangang ke apa?kalau bodoh x yah komen la..komen pun mnyemak menyakitkan hati je...report spam je along...padan muka dia..
mykhalis said…
@najwarilek je.. kata orang.. kalau takde orang benci.. maknanya takde orang yang peduli.. tapi remove la jugak..sbb kali ni dia mengarut sangat dah.. macam otak tak mental bebeno dah gayanya
lisa lis said…
kejam la org cam ni..huhuhuhu..ni yg geram ni...~ org yg wat mcm tu kat kucing sama gak macam trevor.. bangang~

Popular Posts