Bercukur bagaikan seorang lelaki

Wanita selalu mengeluh apabila terpaksa waxing ketiak dan bulu kaki mereka. Kalau tak cukur ketiak jadila camni, jadi seorang remaja dari Russia, cuba membuktikan bahawa kesakitan mereka tidak dapat dibandingkan dengan melakukan waxing di muka..










Sekali lagi Khalis rasa bersyukur kerana horman yang menyebabkan badan berbulu tiada pada Khalis... tak perlu nak fikir2 bab mencukur nie.. macam pedih dan melecehkan!!

Comments

Cik Bambam said…
humangaihh~! cabut blacjhead kat muka sedap lar gini..ini bulu..pedih wooo~ huhuhu
Anonymous said…
OMG....
adwafarahin said…
erk? nmpk sgt terseksa jer
Akunyer said…
ishh sakit nau nengoknye
Encik MamaT said…
adesss... sanggup ke.. ayoooo
suha said…
sakit ke ek?
ok stupid question,i noe (^_^)
MFI said…
tak sanggup den..biarlah bercukur..
نورعيم said…
erkk, macam sakit jek. huhu. tak sanggup!
Jangan Kalot said…
mak ai. sakit tu.

jangankalot.blogspot.com
Anonymous said…
Wax ketiak pun dah nak gugur air mata. Inikan pula wax muka. Memang penuhlah segelas.
vampire's lovex said…
perghhhhhhhhhhh menakutkan la
dill said…
pedih lak nengoknye

dill.
Unknown said…
pehh.. boleh meleleh airmata ni..
Orked Desa said…
x per r...mekasih...saya pilih utk bercukur jer...agagaga..
Anonymous said…
Huuu, pasti sangat memedihkan. Ouch~
Meera said…
mak! mesti saket gila. kt muka pla tu
macam ambe, hampir setiap hari kena bercukur, kalau 3 hari tak bercukur, dah banyak jambang tumbuh...huhuuhuh walhal badan tak berbulu pun, clean je...cuma muka je berjambang, plus tak de pun famili yang berjambang kecuali ambe je

Popular Posts