Ending terbaik Doraemon dalam filem Stand By Me Doraemon


Tengok coverpun dah tahu kan??

Bertahun2 dahulu,, Khalis ada post pasal fan made alternate ending.. Yup..Walalupun dalam lukisan dan dijadikan video.. memang cukup menyentuh perasaan dan pendapat peribadi.. inilah ending terbaik.


Tapi baru2 ni.. Khalis baru perasan rupanya dah ada movie ending Doraemon yang dibuat secara rasmi dalam bentuk 3D.. Khalis tak meletakkan harapan tinggi.. Khalis cuba dapatkan dan ingat nak pasang utk Muslim je.. Tapi..

Yup.. inilah ending yang PALING TERRRBAIKKK..


Sebagai budak2 yang lahir 1985.. menonton Doraemon di RTM.. Berpindah ke tv&,, beli komik setiap bulan dari harga rm2.80 sehinggalah harga rm4.50..  Beli buku latihan.. mewarna.. apa2 sahaja mengenai Doraemon. inilah filem yang membuatkan ianya sangat2 dekat dengan penonton(khalis).

Sayf Muslim seronok..bapak dia nangis tersedu(gambar ditangkap selepas suasana tenang..hee
Setiap babak yang dipaparkan akan buatkan kita mengimbas satu-persatu kenangan.. Dan, yup.. Khalis terburai air mata sepanjang setengah jam terakhir.. sampai Muslim tak habis2 tanya..

"nape ayah nangis?"

"ibu..ayah kenapa??"

Sangat berbaloi.. Huwaaaaa... thank you Doraemon.

psstt.. kalau berminat nak cari cerita apa.. anime ke.. filem ke.. drama ke..english tv series ke.. wassap je Khalis 0149143702.. hee..

Comments

Bagaimana penonton dapat merasakan hubungan emosional yang kuat dengan karakter-karakter Doraemon dan bagaimana hal ini mempengaruhi reaksi mereka terhadap ending film? Telkom University

Popular Posts