Artis yang mengaku tidak akan bertudung walaupun berkahwin dengan ustaz


Selepas hubungannya dengan pemain bola sepak kelahiran Argentina, Gaston Castano putus kerana tidak mendapat restu dari ibunya, Julia Perez (Jupe) dikatakan akan berkahwin dengan pilihan ibunya iaitu seorang ustaz. 

Dipetik dari akhbar Harian Metro, khabar angin yang mengatakan ibunya, Sri Wulansih sedang berusaha untuk menjodohkan Jupe dengan seorang ustaz sudah tersebar dan menjadi bualan orang. Namun sehingga kini, identiti ustaz tersebut masih belum diketahui.

Tercetusnya khabar angin tersebut telah membuatkan ramai yang beranggapan Jupe yang sentiasa tampil seksi di khalayak ramai akan berubah menjadi sopan jika dia berkahwin dengan ustaz nanti.

Namun bintang filem "Rumah Bekas Kuburan" itu menyatakan pendiriannya bahawa dia tidak akan bertudung dan berpakaian sopan hanya kerana menjadi isteri ustaz.

"Saya akan bertudung hanya kerana Tuhan,"katanya.

Jelasnya lagi, buat masa sekarang, dia tidak akan menukar penampilannya. Jika ustaz itu mencintainya, dia perlu menerima dirinya yang sebenar, termasuklah cara penampilan, Ujar Dep

ustaz mana la nak betina ni.. kalau korang google image dia mesti korang cepat2 pangkah.. itupun kalau iman korang sekuat Neelofa la..kalau tak kuat mesti korang google lagi dan lagi..ha3

Comments

ijam ismail said…
aiyooo..haha
nice post..
bw here..

Popular Posts