KOleksi gambar dan cerita Ditikam dan masih hidup

Cerita tikam dan masih hidup memang banyak sekali. Terutama melibatkan hero Bollywood dan Hollywood. Tapi di dalam real lifepun memang ada. Smuanya kerana pantang ajal sebelum maut. Adakalanya kerana tikaman itu tidak mengenai organ yang penting. Tapi still ngeri gile kan?

Berikut Khalis sharekan beberapa kisah dan contoh kisah ditikam dan masih hidup

 Zhang Bing 15 tahun merupakan seorang pelajar. Pada satu hari beberapa orang kawannya datang ke rumah. dan salah seorang dari mereka membawa pedang. Menurut Zhang, dia sendiri tidak tahu bagaimana pedang itu boleh terbang menembusi kepalanya. Yang pasti, dia merasa sedikit pedih..

 Julia Popova 22 tahun tidak menyedari dia telah ditikam oleh peragutnya. Yang dia tahu bila dia hendak menanggalkan baju dia terasa ada sesuatu tersangkut di belakangnya. Pisau betul betul menembusi diantara bahagian lehernya

 Mark Makarenkov yang baru sahaja bergaduh besar dengan kekasihnya mengambil keputusan untuk membunuh dirinya sendiri. Dengan menggunakan gunting.. sayangnya.. dia tidak mati malah dia terlalu sakit untuk menanggalkan semula gunting.

Perghh..gila gila ngeri semua ni

Comments

Popular Posts