Hitler,..100% jahat?

Kalau bagi masyarakat Yahudi atau barat, kalau disebut nama Hitler, mereka akan menggambarkan pembunuh, diktator.. dan tiada jahat melainkan jahat jahat belaka.

Walaupun banyak fakta membuktikan bahawa kita hanya mendengar sejarah Hitler dari pandangan 1 pihak sahaja, namun tidak ramai orang sanggup mendedahkan siapa hitler sebenarnya. Peristiwa pembunuhan yahudi beramai ramai dijadikan fakta dan cerita setiap masa untuk menggambarkan sikap kebinatangan Hitler.

Namun, kajian demi kajian dilakukan untuk mengenali Hitler dari sudut pandang lain. Dan berikut adalah beberapa keping gambar Hitler bersama kanak kanak.. Khalis ada terbaca satu infigrafik menunjukkan pemimpin pemimpin zalim di muka bumi ini. tapi Khalis hairan, kenapa tiada sorangpun presiden Amerika di dalam senarai itu. Lihat sahaja di zaman ini, pencerobohan di Iraq, Afghanistan, membunuh ratusan ribu nyawa yang tidak bersalah,, dan mereka masih menggelarkan diri mereka sebagai polis dunia.












Comments

Air Man said…
Tapi ada orang cakap dia ni pedo..
blog-tips-kurus said…
ada banyak 'cakap' pasal Hitler. tapi dia anti Yahudi-itu fakta kan?
Ms Lava said…
aku suka dia. sbb dia bunuh yahudi. ngeee.... klo nk kira dia ni kejam sbb bunuh orang. alah sume pun sama. amerika buat2 pandai g afghan bunuh orang sana. dulu2. kite kena jajah. british bunuh orang. belanda sume. sama je lah. rakyat mati gak kena tembak.
aKuLanGit said…
sebut pasal hitler,terbaca satu artikel.....korang boleh terima ke tak tu terpulang lah atas budi bicara kepercayaan masing².... ---> http://www.dinar-emas.com/vaticans.html#axzz1bqRACgwg
Anonymous said…
saya tinggalkan sedikit kepada kamu agar kenal siapa yahudi dan cari jawapan kenapa saya membunuh mereka..perh...
budakkechik said…
sila baca nih...
http://zharifalimin.blogspot.com/2010/07/adolf-hitler-sudut-kisah-yang-jarang.html
mra said…
dia anti semetic!

Popular Posts