Persedian menghadapi Ribut Taufan Irene

Manja betul nama ribut taufan ni kan? dan maafla sebab tiada cerita mengenai persiapan raya lagi.. Semalam demam, pagi tadi sebelum bukak kedai, alihkan pasu-pasu bunga, tiba tiba sakit belakang pulak dahh.. Wahaha..cabaran betul raya ni.

Jadi, kalau ramai yang tahu, sekarang US diberi amaran akan kehadiran Taufan kuat.. dan ianya akan melanda sebahagian US.. Datok Bandar New York.. Bloomberg meminta semua penduduk di NY bersedia untuk proses perpindahan.

Sebagaimana orang US mengatakan Islam ialah pengganas dan menghalalkan komuniti GAY (kecuali Obefiend yang bersetuju mengenai naluri GAY patut diberi peluang ) Khalis tetap merasa simpati pada kemusnahan yang bakal mereka alami. Dan sebagai orang Islam yang percaya pada kekuasaan Allah, bantuan Malaikat semasa perang Badar, dan balasan di dunia.. Mungkin ini adalah balasan untuk mereka yang kufur pada nikmat dan kekuasaannya. Dan kita, ambilla iktibar..







dan berikut kawasan yang akan terjejas




Khalis tak bimbang sangat US ni..diorang kaya raya.. sekejap je akan pulih balik walau sehancur manapun negara diorang..

Comments

lisa lis said…
semoga hari yang mdatang akan dhadapi dgn tabah~ kalau la malaysia jadi cam ni~ n tau bila2 masa jer taufan akan melanda..huhuhuhuu, takut n tlalu cuak sgt2x... time tu semua insaf~
Mischelle said…
yg bimbang tu sy.sbb bf dkat NJ.dekat je dg NY. go away irene! ha3
MFI said…
ape dia ingat Taufan Irene tu macam anjing ke apa nak halau2..
Mischelle said…
MFI : hmm..im not even talking or referring to u btw.
Cik Tomei said…
sian irene dihalau,tp siapa lg berkuasa?renung2kan~

Popular Posts