Terminator

 Siapa tak pernah tengok terminator sila cubit tangan anda..

Comments

Far8 budak baik said…
where where???
ahaha mesti ar penah tgk
hik3
Ceiler Mun said…
saya xpernah tengok..baik kan saya? hahahah!!~

dush3~~~
Unknown said…
pernah...
tapi tak paham.. ape kaitan dengan gmba itu.. LOL..:p
vampire's lovex said…
pernah !!!


* pegi cubit tangan org lain..haha
Ms.ze said…
aku x penah tgk..
=.=
Unknown said…
penah..tp da lama la
dill said…
cite ni. slalu sangat ulang kat tb.

dill.
Arpiiz said…
terminator yang baru ni saya tak tengok lag, menyedihkan betul kan..huhuhu
Ayie said…
Kat manakah..??
cik sakdi said…
bro,, mcm faham!!! kene fikir sedikit kritis disini! ye saye faham!! *Excited! sebab muke arnold lagi nak miang. hahah

ehem xsure aku terlebih fikir out of the box ke x.haha
lisa lis said…
hohohoho~ xsempat tgk lagi da~ huhuhu~ tp aku mmg suka arnold~
pencari cinta said…
dah cubit tangan sendiri..haha..xpenah rasa teringin plak nak tgk..

Popular Posts