EKONOMI: Hub hiburan penting bagi pertumbuhan negara halus

Putrajaya 10 Feb.- Sebuah kementerian yang belum dikenalpasti akan diwujudkan selepas sebuah kementerian FLOM yang tertubuh secara rahsia telah selamat berkuatkuasa. Menurut orang tingkat 3 setengah yang sedikit lagi mahu merampas aras 4 yang di dakwa pembangkang sebagai tingkat paking berkuasa dipetik berkata. ” Kementerian yang bakal ditubuhkan ini adalah secara tidak langsung bertujuan mengimarahkan wait for it( cara cakap ala-ala Barney Stinson ) kelab malam”.

Setelah membuat pengakuan itu beliau terjun membunuh diri sebelum mencekik diri sendiri kerana mungkin ingin meniru modus operandi seseorang yang mati jatuh bangunan yang kesnya sedang hangat di mahkamah.

Antara bidang kuasa iailah membenarkan semula semua rakyat Malaysia terlibat dalam bidang arkohol dan maksiat tidak mengira bangsa, mahupun ketuanan. Ini bagi menyemarakkan lagi semangat 1Malaysia. Selain itu, satu hub hiburan yang mana mengumpulkan semua pusat-pusat urut, spa, kelab malam boleh beroperasi di satu tempat yang sama. Alasannya, penat meronggeng boleh spa,badan dah segar boleh mengurut.

Antara video-video kelab malam di Malaysia.




Comments

Popular Posts